batch16 smakl
to all batch 16..register lu..x banyak pon..jap je..ok??tp kalo x leh log in pas regster pkara biasa..aku must approved lu k...kalo nak cepat gtau aku kat ym..@_@

hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

View previous topic View next topic Go down

hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

Post by soul_vibrator on Wed Aug 12, 2009 12:50 am

Ape pendapat korg tntang Dr.Mahathir...aka che det dan anwar ibrahim lol! ak tngh kumpulkan respons daripada beberape blog ...hehe help me plizzz...send your comments below

soul_vibrator
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-09-10
Join date : 2009-04-20
Location : UiTM shah alam
Posts : 75
Points : 97
Humor : haha ....

Back to top Go down

Re: hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

Post by tqawanie on Wed Aug 12, 2009 1:39 pm

Mahathir n Anwar sbnrnyer sama...
2-2 bagos, 2-2 talent untuk jadi pemimpin...
dorang ni bgos kerana dorang ada byk ilmu...
that's why, orang x boleh tipu anwar n Mahathir...
itu ler the greatest both of them... kalo dorang x tau, dorang rujuk pada yang lebih arif... bukan seperti pemimpin sekarang ni....
x tau aper2, nak tunjuk hebat [sebab dierkan pemimpin]
tp, antara Mahathir dan Anwar, aku lebih ske Anwar... hehehe, x tau naper...
tapi, thanxful to Mahathir sbb naikkan nama Malaysia nih...

tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

Post by fakhri on Wed Aug 12, 2009 2:14 pm

jm dtg umah anwar....dkt je ngan umah ak nie.. wt appoinment jmpe die..hahahaha

fakhri
SPAMMER
SPAMMER

Male Birthday : 1990-07-31
Join date : 2009-04-22
Location : engineering campus,USM
Posts : 173
Points : 192

Back to top Go down

Re: hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

Post by tqawanie on Wed Aug 12, 2009 7:35 pm

hehehe... yer ler fakhri... ko umah dekat pernah dtg umah dier x?

tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

Post by eazny_azlan on Thu Aug 13, 2009 2:27 am

anwar n mahathir dua2 pon bgos...
mahathir dlu sndri pnah puji anwar sbgai pmimoin yg dpat melihat kemajuan ngara 10thon ke hdapan sme cm dye gak...

bler jd politician neyh sume nyer brbalik pd prnsip diri...
same ade mnjadi politician tue adalah tuk ngara ato pon kpntingan diri...

dua2 pon aku salute sb diowg ade ideologi sndri yg tak penah goyah walo pon diowg neyh ditntang n diancam habis-habisan....
nak wat cne..sjarah tak mngkin kan berulang....

eazny_azlan
FRESHIE
FRESHIE

Female Birthday : 1990-04-11
Join date : 2009-04-22
Location : dungun
Posts : 31
Points : 31

Back to top Go down

Re: hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

Post by soul_vibrator on Thu Aug 13, 2009 1:13 pm

so ak dah nampak korg ...sakng nie jgn nak gaduh2 same melayu..anwar ngan che det due2 baguz ..dan due2 Melayu...tp anwar bawah DAP..aka APEKKKK...kan baguz kalau geng anwar dan mahathir bersatu...kite lanyak sama itu cina...

soul_vibrator
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-09-10
Join date : 2009-04-20
Location : UiTM shah alam
Posts : 75
Points : 97
Humor : haha ....

Back to top Go down

Re: hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

Post by soul_vibrator on Thu Aug 13, 2009 1:18 pm

sory mgkin ak rasist sket tapi hasil kajian ak di beberape buah blok kebanyakan kaum tu...(sepet)...sume mengutuk mahathir dan x kurang anwar ....tp ade gak jugak yang pro due2 nie...tapi yang x pro...atau dlama kamus dewan (-anti) lagi banyk dan rate2 kaum cine hanya mahukan kesenangan di bumi Malaysia....iaitu mahu kerajaan berkhidmat utk mereka dan bukan mereka berkhidmat utk rakyat ...sape kerajaan...kaum cine????? pasti kaum Melayu....jadi rakan2 pngundi ...harapan bangsa agama dan negara fikir lah sendiri ...sblum kite jadi hamba mereka spnuhnya

soul_vibrator
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-09-10
Join date : 2009-04-20
Location : UiTM shah alam
Posts : 75
Points : 97
Humor : haha ....

Back to top Go down

Re: hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

Post by eazny_azlan on Thu Aug 13, 2009 5:26 pm

stuju nagn ape yg motek ckapkan...
ase nyer dlm tmpoh 52thon kter merdeka perpaduan yg plg nmpk melayu ney brsatu, frst tme menentang malayan union...scond perstiwa 13mei...

sblom ney inggeris pnah try pecahkan prpaduan owg mlayu tp susah bila melayu begitu bpegang teguh ngan ikatan islam n rkyat amat kuat trjalin ngan pnubuhan umno...
inggeris brjaya pecahkan ikatan owg mlayu dngan mghasut golongan proletar yg ketuanya dr. buhanuddin al-helmy n hj. ahmad fuad tok tubuhkn parti baru yg mggunakan nama islam...

lg parah agi bler pas kuar dr umno(1978 kalo xclap) n prpecahan ney bterusan smpay ari ney...

lbey2 agi pas krisis prlmbagaan malaysia(1988) n tme anwar kna pecat dlm umno n krajaaan n wife dye tubuhkan pkr (1999)

eazny_azlan
FRESHIE
FRESHIE

Female Birthday : 1990-04-11
Join date : 2009-04-22
Location : dungun
Posts : 31
Points : 31

Back to top Go down

Re: hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

Post by tqawanie on Thu Aug 13, 2009 9:26 pm

ffuiihh... izni bab2 sejarah hebat ler...seluuttt macho
hehehehe... aku setiap kali dalam kelas sejarah, kalo x mamai, tdo terus... eheheheh

tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

Post by edibahrum on Sat Sep 05, 2009 9:30 pm

weyh,korang ingat g tak mase isu chin peng nak dibawa masuk ke malaysia dulu...rata2 org tak setuju dgn idea tu kecuali sorang...ANWAR IBRAHIM...so,ape pendapat korang.....

edibahrum
MOTIVATED
MOTIVATED

Male Birthday : 1990-04-19
Join date : 2009-09-03
Location : kuala lumpur
Posts : 56
Points : 60

Back to top Go down

Re: hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

Post by QUE rizal on Sun Sep 06, 2009 4:04 pm

"chin peng pon manusia gak...
dah nak mampos pon....
kalu bwk masuk malysia ke x , same je....."
i2 bg org yg berfikiran simple...
mgkin bg org yg pntgkan maruah,
mereka berasa mmg x ptut die dbwa blik...
mgkin anwar myokong atas dasar kemanusiaan...
kite x de kuasa menghukum, hny tuhan yg ade hak i2...
atau mgkin atas niat politik anwar sendri...
kite x tahu....

QUE rizal
SPAMMER
SPAMMER

Male Birthday : 1991-06-08
Join date : 2009-04-24
Location : key hell d-14
Posts : 235
Points : 281
Humor : tipu dosa mati seksa masuk api neraka....

Back to top Go down

Re: hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

Post by edibahrum on Sun Sep 06, 2009 9:33 pm

tapi ade ke chin peng pikir dasar kemanusiaan dulu mase die seksa org melayu...hmm....

edibahrum
MOTIVATED
MOTIVATED

Male Birthday : 1990-04-19
Join date : 2009-09-03
Location : kuala lumpur
Posts : 56
Points : 60

Back to top Go down

Re: hehe bguz2 truskan memberi kerjasama anda dalam forum smakl ini....SURVEY LAGIII!!!!!!

Post by Sponsored content Today at 11:55 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum