sehari sepotong ayat...:study:
+6
insideofsoulsx2127
najid_77
zAm
zack ile
$!eHa@WaRdAh
den_nell90
10 posters
Page 2 of 2
Page 2 of 2 • 1, 2
Re: sehari sepotong ayat...:study:
subhanallah, btol tuh zack...
tp, dalam dunia nih... kita kene juga mencari harta utk anak-anak dan diri sendiri... jgn terlalu redha without any usaha...
heheheh.... tambah ckit je yer...
tp, dalam dunia nih... kita kene juga mencari harta utk anak-anak dan diri sendiri... jgn terlalu redha without any usaha...
heheheh.... tambah ckit je yer...
.:Jika dua orang Mukmin berperang:.
ni la ayat yang orang selalu kaitkan dengan politik kita skrang
yang menganiaya mesti di tentang...
tp akhirnya hrus berdamai jika sudah ke jalan yang lurus..
huhuhu...
.:wanita solehah:.
ni pun ayat yang selalu digunakan orang kafir...
kononnya, islam itu kejam...
kerana membenar lelaki memukul wanita...
fahami betul2 ye...
cara menegah isteri adalah dengan
menasihati,
mengasing tempat tidur (x salah ak)
dan akhir sekali, barulah memukul, tp bukan di muka
dipeti dari ayat Fakhri dari filem Ayat2 Cinta
huhuhu
::Al-Quran adalah peringatan::
wahai sahabat sekalian...
marilah kita meriahkan topic ini....
kerana pembelajaran dari Al-Quran x pernah abis...
semoga segala input di sini dapat menambahkan...
pemahaman kita pada ayat Allah...
jom rep...bleh komen, tnye, menambah atau berkongsi...
Re: sehari sepotong ayat...:study:
assalamualaikum
bismillah....
umat islam adalah umat yang terbaik (3:110)
melalui 3 perkara
1) mengajak pd makruf
2)mencegah yang mungkar
3)beriman kpd ALLAH
wallahua'lam
bismillah....
umat islam adalah umat yang terbaik (3:110)
melalui 3 perkara
1) mengajak pd makruf
2)mencegah yang mungkar
3)beriman kpd ALLAH
wallahua'lam
asma amanina- FRESHIE
- Birthday : 1990-04-01
Join date : 2009-08-28
Location : mengabang telipot kuala terengganu
Posts : 20
Points : 35
Humor : tarbiah bukan segalanya tapi segalanya bermula dengan tarbiah, ayuh gencarkan dakwah!
Page 2 of 2 • 1, 2
Page 2 of 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|