batch16 smakl
to all batch 16..register lu..x banyak pon..jap je..ok??tp kalo x leh log in pas regster pkara biasa..aku must approved lu k...kalo nak cepat gtau aku kat ym..@_@

wanita...yg mana diri anda??

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down

wanita...yg mana diri anda??

Post by den_nell90 on Thu Aug 06, 2009 1:12 am

Yang mana menggambarkan diri anda ?....WANITA

WANITA TANAH
Wanita tanah dilahirkan di bawah zodiak Taurus(21 April-20Mei) , Virgo(24Ogos- 23 September) dan Capricon(22 Disember-20 Januari).

*seorang yang boleh dijangka, berwibawa dan praktikal.
*Penyabar dan bertolak ansur, mempunyai kehendak dalaman dari segi emosi dan material.
*Semangat produktif dan gigih yang disertai dengan siksp berhati-hati menjadikan wanita tanah berkemampuan mencapai kejayaan dalam perniagaan.
*Kebijaksanaan dan kepintaran yang diperolehi sering tersembunyi oleh air muka semulajadi yang pendiam dan tenang.
*Sifat marah yang terkawal serta keperluan untuk keteguhan dan kawalan sering terbawa-bawa dalam perhubungan yang amat konservatif, serius dan sederhana.
*Tidak mudah menunjukkan sifat penyayang tetapi wanita tanah adalah seorang kekasih yang setia dan berwibawa.


WANITA API
Wanita api dilahirkan di bawah lambang Aries(21 Mac-20 April), Leo(24 Julai-23 Ogos) dan Sagittarius( 23 November-21 Disember).

*Dilahirkan sebagai pemimpin
*Mempunyai kekuatan diri dan biasanya enggan menerima pendapat orang lain walaupun ianya benar.
*Seorang yang artistik dan sukar dijangka, tetapi biasanya romantis dan tidak pemalu.
*Mempunyai personaliti suka menguasai dan mendominasi tetapi boleh mengimbangi sifat-sifat ini dengan sikap yang pemurah, mesra dan menunjukkan sifat yang mendalam terhadap sesuatu yang disukainya.
*Suka berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan orang yang dikasihi mersa sedih dan terhiris.
*Jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan dengan lancar. Wanita api harus diberikan ruang yang cukup luas untuk menjadikan perhubungan itu terus berkesan.
*Tidak keberatan untuk beralih arah jika berasa tertekan.


WANITA ANGIN
Mereka ini lahir di bawah lambang Gemini(22 Mei-21 Jun), Libra(24 September-23 Oktober) dan Aquarius(21 Januari-19 Februari).

*Berterus terang, berminda aktif dan gemar mencari kepelbagaian dalam setiap aspek kehidupan.
*Berfikiran terbuka, mempunyai daya imaginasi dan inovatif, bagi mereka segalanya boleh dicapai.
*Bergaya, tenang dan tidak cerewet serta mempunyai keinginan semulajadi untuk mengamalkan sikap diplomasi dan saling bekerjasama bersungguh-sungguh.
*Sanggup mengorbankan kehendak atau idea mereka sendiri demi mencapai keharmonian dan mengelakkan perselisihan atau konflik.
*sentiasa gigih untuk mendapatkan cinta yang terunggul, untuk berkonfrantasi.
*Kurang cenderung untuk menyampaikan perasaan sebenar yang terpendam dalam hati mereka.
*Dikenali dan diingati kerana sifat romantis dan manja.


WANITA AIR
Wanita air terdiri daripada mereka yang lahir di bawah zodiak Cancer(22 Jun-23 Julai), Scorpio(24 Oktober-22 November) dan Pisces(20 Februari-20 Mac).

*Mempunyai sifat semulajadi untuk berkembang maju.
*Mereka ini dipandu oleh perasaan hati dan mempunyai sifat mudah bersimpati, berdaya imaginatif, sentimental, mempunyai perasaan yang berubah-ubah dan berhati-hati.
*Tenang dan mudah tersentuh oleh emosi orang-orang yang berada disekeliling dan cepat mengeluarkan air mata dalam sebarang situasi yang menyedihkan.
*Mudah mengikut rentak emosi orang lain dan juga diri sendiri.

_________________



nO mOrE dOtA....no more HEroEs oF nEwErtH...stdy mode??haha...HOPELESS..

den_nell90
Administrator
Administrator

Male Birthday : 1990-11-30
Join date : 2009-03-30
Location : kg tradisi..uniten...
Posts : 702
Points : 833
Humor : My cornering skill stil noob??hm....KLAWANG mode needed!!

http://smaklianbatch16.forumotion.net

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Thu Aug 06, 2009 2:45 am

knape tajuk wanita nie...
lelaki....???/
adakah laki dh pupus...

zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by MuNiRaH on Thu Aug 06, 2009 8:09 am

den_nell90 wrote:Yang mana menggambarkan diri anda ?....WANITA



WANITA AIR
Wanita air terdiri daripada mereka yang lahir di bawah zodiak Cancer(22 Jun-23 Julai), Scorpio(24 Oktober-22 November) dan Pisces(20 Februari-20 Mac).

*Mempunyai sifat semulajadi untuk berkembang maju.
*Mereka ini dipandu oleh perasaan hati dan mempunyai sifat mudah bersimpati, berdaya imaginatif, sentimental, mempunyai perasaan yang berubah-ubah dan berhati-hati.
*Tenang dan mudah tersentuh oleh emosi orang-orang yang berada disekeliling dan cepat mengeluarkan air mata dalam sebarang situasi yang menyedihkan.
*Mudah mengikut rentak emosi orang lain dan juga diri sendiri.

hmmm.. mcm x sme je ngan aku... adela 2-3 part yg hmpr sme..huhu~ What a Face

MuNiRaH
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-09
Join date : 2009-04-09
Location : UTM SkuDai
Posts : 308
Points : 318
Humor : senyumlah seikhlas hati kerana senyumanmu itu menawan~

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by soul_vibrator on Thu Aug 06, 2009 9:50 am

i laki la haha

soul_vibrator
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-09-10
Join date : 2009-04-20
Location : UiTM shah alam
Posts : 75
Points : 97
Humor : haha ....

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Fri Aug 07, 2009 12:58 am

WANITA AIR
Wanita air terdiri daripada mereka yang lahir di bawah zodiak Cancer(22 Jun-23 Julai), Scorpio(24 Oktober-22 November) dan Pisces(20 Februari-20 Mac).

*Mempunyai sifat semulajadi untuk berkembang maju.
*Mereka ini dipandu oleh perasaan hati dan mempunyai sifat mudah bersimpati, berdaya imaginatif, sentimental, mempunyai perasaan yang berubah-ubah dan berhati-hati.
*Tenang dan mudah tersentuh oleh emosi orang-orang yang berada disekeliling dan cepat mengeluarkan air mata dalam sebarang situasi yang menyedihkan.
*Mudah mengikut rentak emosi orang lain dan juga diri sendiri.



muni, kita pown wanita air ler... hik2... kita kan cancer... ada geng... hahaha

tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by MuNiRaH on Fri Aug 07, 2009 2:05 am

mmg satu geng pn tqa..
tp kn aku rase mcm x byk je sme ngn aku..
klu hang maybe la sume same ngn hang...

MuNiRaH
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-09
Join date : 2009-04-09
Location : UTM SkuDai
Posts : 308
Points : 318
Humor : senyumlah seikhlas hati kerana senyumanmu itu menawan~

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Fri Aug 07, 2009 2:15 am

hahahaha, aper yang sama ngan kita lak?
ada tuh yang sama ngan hang, awak jew x pasan kowt...
kita pow, nede yg same kowt

tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Sat Aug 08, 2009 2:29 am

erm...
itu just kajian..
so die mgkn tepat tp tak 100%...
sori menympuk...
hehehehe

zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Sat Aug 08, 2009 4:09 am

xper zamir....boleh aje... tp, jangan terlalu percaya ngan benda tuh...
kajian x semestinya tepat...sometimes ada juga orang yang taksub kalo tau benda2 nih... hehhehe

tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Sat Aug 08, 2009 5:31 am

that right...

zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by den_nell90 on Sat Aug 08, 2009 11:49 am

tqawanie wrote:xper zamir....boleh aje... tp, jangan terlalu percaya ngan benda tuh...
kajian x semestinya tepat...sometimes ada juga orang yang taksub kalo tau benda2 nih... hehhehe

TAKSUB??lol...bnda ni da nama kajian..memg la..x sume org sama...tpmostly akan ada yg sama kan??aku x swoh korg pecaya or taksub,juz tok korg tgk kajian yg dibuat tu ada x persamaan ngn korg..anyway,it juz knowledge..if u wanna accept or not...up to u k??peace! Rolling Eyes

_________________



nO mOrE dOtA....no more HEroEs oF nEwErtH...stdy mode??haha...HOPELESS..

den_nell90
Administrator
Administrator

Male Birthday : 1990-11-30
Join date : 2009-03-30
Location : kg tradisi..uniten...
Posts : 702
Points : 833
Humor : My cornering skill stil noob??hm....KLAWANG mode needed!!

http://smaklianbatch16.forumotion.net

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Sun Aug 09, 2009 12:26 am

kajian diwat untuk or supaya manusia dpt mencermin diri sendiri...

zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Mon Aug 10, 2009 1:39 am

den_nell90 wrote:
tqawanie wrote:xper zamir....boleh aje... tp, jangan terlalu percaya ngan benda tuh...
kajian x semestinya tepat...sometimes ada juga orang yang taksub kalo tau benda2 nih... hehhehe

TAKSUB??lol...bnda ni da nama kajian..memg la..x sume org sama...tpmostly akan ada yg sama kan??aku x swoh korg pecaya or taksub,juz tok korg tgk kajian yg dibuat tu ada x persamaan ngn korg..anyway,it juz knowledge..if u wanna accept or not...up to u k??peace! Rolling Eyes


eit nai, ko terasa ke? aku xde niat nak cakap... mmg btol...kajian dibuat...sometimes utk cerminkan diri bak kata zamir... sbb from that baru dier kenal n boleh explore diri sendiri... maybe kalo b4 this dier jenis pendiam jew x ske berkawan... ngok2 ciri2 dier jenis ske berkawan, from that..maybe dier leh berubah... hehehe, jgn terasa yer nai... aku x mksdkan ko... bgos per ko ltk camni... sorry once again

tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Mon Aug 10, 2009 3:16 am

admin tak amik ati nye tqa....
as admin kn kene neutral...

zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Mon Aug 10, 2009 4:40 am

hehehe...insya-ALLAH....per2 pown...nai sori kalo ko amek hati yer...

tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Tue Aug 11, 2009 5:39 am

mane lg wanita di forum nie....
nmpak mcm tqa je yg wujud...

zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Tue Aug 11, 2009 10:53 pm

wanita len blom nmpk pintu ke forum ni lg kowt zamir...
kene ajak reramai nih... baru best ek... jap2 yang post bg pihak pompuan aku, muni... hehehehe...xper2 lama-lama ramai ler yang join...

tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by i-nul on Wed Aug 12, 2009 1:39 pm

tqawanie..kte join skali..huhuhu
br nmpk pintu forum nie.. Cool

i-nul
FRESHIE
FRESHIE

Female Birthday : 1990-05-03
Join date : 2009-04-28
Location : USIM , n9
Posts : 36
Points : 36

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Wed Aug 12, 2009 1:48 pm

hehehe, selamat datang i-nul...
hehehehe.... dah nmpk pintu forum jgn lupe datang selalu...

tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by fakhri on Wed Aug 12, 2009 2:56 pm

forupn ade pn2 ke???smart x forumnye pn2??

fakhri
SPAMMER
SPAMMER

Male Birthday : 1990-07-31
Join date : 2009-04-22
Location : engineering campus,USM
Posts : 173
Points : 192

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by MuNiRaH on Wed Aug 12, 2009 6:23 pm

slow2 la zamir..
dowg br nmpk pntu forum nie.. bak kate i-nul la...
huhu~

MuNiRaH
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-09
Join date : 2009-04-09
Location : UTM SkuDai
Posts : 308
Points : 318
Humor : senyumlah seikhlas hati kerana senyumanmu itu menawan~

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Wed Aug 12, 2009 7:31 pm

lor fakhri... nak layan perangai ko...sampai esok x abes... ish3

tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Thu Aug 13, 2009 1:13 am

erm...
ok muni..
pn2 pn pn2 la...
jgn gerbang lak....

zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by fakhri on Thu Aug 13, 2009 9:23 am

gerbang ag bguz kot...bsar dowh gerbang...sng skit nk msk..ko swoh admin wt gerbang..mngkn rmi pmpuan leh msk kot..smart x suggestion ak??

fakhri
SPAMMER
SPAMMER

Male Birthday : 1990-07-31
Join date : 2009-04-22
Location : engineering campus,USM
Posts : 173
Points : 192

Back to top Go down

bongok nye pae

Post by QUE rizal on Thu Aug 13, 2009 12:58 pm

mmg la xde pn2.....
al-babun ade la............

QUE rizal
SPAMMER
SPAMMER

Male Birthday : 1991-06-08
Join date : 2009-04-24
Location : key hell d-14
Posts : 235
Points : 281
Humor : tipu dosa mati seksa masuk api neraka....

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by Sponsored content Today at 2:31 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum