batch16 smakl
to all batch 16..register lu..x banyak pon..jap je..ok??tp kalo x leh log in pas regster pkara biasa..aku must approved lu k...kalo nak cepat gtau aku kat ym..@_@

wanita...yg mana diri anda??

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down

wanita...yg mana diri anda??

Post by den_nell90 on Thu Aug 06, 2009 1:12 am

Yang mana menggambarkan diri anda ?....WANITA

WANITA TANAH
Wanita tanah dilahirkan di bawah zodiak Taurus(21 April-20Mei) , Virgo(24Ogos- 23 September) dan Capricon(22 Disember-20 Januari).

*seorang yang boleh dijangka, berwibawa dan praktikal.
*Penyabar dan bertolak ansur, mempunyai kehendak dalaman dari segi emosi dan material.
*Semangat produktif dan gigih yang disertai dengan siksp berhati-hati menjadikan wanita tanah berkemampuan mencapai kejayaan dalam perniagaan.
*Kebijaksanaan dan kepintaran yang diperolehi sering tersembunyi oleh air muka semulajadi yang pendiam dan tenang.
*Sifat marah yang terkawal serta keperluan untuk keteguhan dan kawalan sering terbawa-bawa dalam perhubungan yang amat konservatif, serius dan sederhana.
*Tidak mudah menunjukkan sifat penyayang tetapi wanita tanah adalah seorang kekasih yang setia dan berwibawa.


WANITA API
Wanita api dilahirkan di bawah lambang Aries(21 Mac-20 April), Leo(24 Julai-23 Ogos) dan Sagittarius( 23 November-21 Disember).

*Dilahirkan sebagai pemimpin
*Mempunyai kekuatan diri dan biasanya enggan menerima pendapat orang lain walaupun ianya benar.
*Seorang yang artistik dan sukar dijangka, tetapi biasanya romantis dan tidak pemalu.
*Mempunyai personaliti suka menguasai dan mendominasi tetapi boleh mengimbangi sifat-sifat ini dengan sikap yang pemurah, mesra dan menunjukkan sifat yang mendalam terhadap sesuatu yang disukainya.
*Suka berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan orang yang dikasihi mersa sedih dan terhiris.
*Jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan dengan lancar. Wanita api harus diberikan ruang yang cukup luas untuk menjadikan perhubungan itu terus berkesan.
*Tidak keberatan untuk beralih arah jika berasa tertekan.


WANITA ANGIN
Mereka ini lahir di bawah lambang Gemini(22 Mei-21 Jun), Libra(24 September-23 Oktober) dan Aquarius(21 Januari-19 Februari).

*Berterus terang, berminda aktif dan gemar mencari kepelbagaian dalam setiap aspek kehidupan.
*Berfikiran terbuka, mempunyai daya imaginasi dan inovatif, bagi mereka segalanya boleh dicapai.
*Bergaya, tenang dan tidak cerewet serta mempunyai keinginan semulajadi untuk mengamalkan sikap diplomasi dan saling bekerjasama bersungguh-sungguh.
*Sanggup mengorbankan kehendak atau idea mereka sendiri demi mencapai keharmonian dan mengelakkan perselisihan atau konflik.
*sentiasa gigih untuk mendapatkan cinta yang terunggul, untuk berkonfrantasi.
*Kurang cenderung untuk menyampaikan perasaan sebenar yang terpendam dalam hati mereka.
*Dikenali dan diingati kerana sifat romantis dan manja.


WANITA AIR
Wanita air terdiri daripada mereka yang lahir di bawah zodiak Cancer(22 Jun-23 Julai), Scorpio(24 Oktober-22 November) dan Pisces(20 Februari-20 Mac).

*Mempunyai sifat semulajadi untuk berkembang maju.
*Mereka ini dipandu oleh perasaan hati dan mempunyai sifat mudah bersimpati, berdaya imaginatif, sentimental, mempunyai perasaan yang berubah-ubah dan berhati-hati.
*Tenang dan mudah tersentuh oleh emosi orang-orang yang berada disekeliling dan cepat mengeluarkan air mata dalam sebarang situasi yang menyedihkan.
*Mudah mengikut rentak emosi orang lain dan juga diri sendiri.

_________________



nO mOrE dOtA....no more HEroEs oF nEwErtH...stdy mode??haha...HOPELESS..
avatar
den_nell90
Administrator
Administrator

Male Birthday : 1990-11-30
Join date : 2009-03-30
Location : kg tradisi..uniten...
Posts : 702
Points : 833
Humor : My cornering skill stil noob??hm....KLAWANG mode needed!!

http://smaklianbatch16.forumotion.net

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Thu Aug 06, 2009 2:45 am

knape tajuk wanita nie...
lelaki....???/
adakah laki dh pupus...
avatar
zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by MuNiRaH on Thu Aug 06, 2009 8:09 am

den_nell90 wrote:Yang mana menggambarkan diri anda ?....WANITA



WANITA AIR
Wanita air terdiri daripada mereka yang lahir di bawah zodiak Cancer(22 Jun-23 Julai), Scorpio(24 Oktober-22 November) dan Pisces(20 Februari-20 Mac).

*Mempunyai sifat semulajadi untuk berkembang maju.
*Mereka ini dipandu oleh perasaan hati dan mempunyai sifat mudah bersimpati, berdaya imaginatif, sentimental, mempunyai perasaan yang berubah-ubah dan berhati-hati.
*Tenang dan mudah tersentuh oleh emosi orang-orang yang berada disekeliling dan cepat mengeluarkan air mata dalam sebarang situasi yang menyedihkan.
*Mudah mengikut rentak emosi orang lain dan juga diri sendiri.

hmmm.. mcm x sme je ngan aku... adela 2-3 part yg hmpr sme..huhu~ What a Face
avatar
MuNiRaH
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-09
Join date : 2009-04-09
Location : UTM SkuDai
Posts : 308
Points : 318
Humor : senyumlah seikhlas hati kerana senyumanmu itu menawan~

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by soul_vibrator on Thu Aug 06, 2009 9:50 am

i laki la haha
avatar
soul_vibrator
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-09-10
Join date : 2009-04-20
Location : UiTM shah alam
Posts : 75
Points : 97
Humor : haha ....

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Fri Aug 07, 2009 12:58 am

WANITA AIR
Wanita air terdiri daripada mereka yang lahir di bawah zodiak Cancer(22 Jun-23 Julai), Scorpio(24 Oktober-22 November) dan Pisces(20 Februari-20 Mac).

*Mempunyai sifat semulajadi untuk berkembang maju.
*Mereka ini dipandu oleh perasaan hati dan mempunyai sifat mudah bersimpati, berdaya imaginatif, sentimental, mempunyai perasaan yang berubah-ubah dan berhati-hati.
*Tenang dan mudah tersentuh oleh emosi orang-orang yang berada disekeliling dan cepat mengeluarkan air mata dalam sebarang situasi yang menyedihkan.
*Mudah mengikut rentak emosi orang lain dan juga diri sendiri.



muni, kita pown wanita air ler... hik2... kita kan cancer... ada geng... hahaha
avatar
tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by MuNiRaH on Fri Aug 07, 2009 2:05 am

mmg satu geng pn tqa..
tp kn aku rase mcm x byk je sme ngn aku..
klu hang maybe la sume same ngn hang...
avatar
MuNiRaH
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-09
Join date : 2009-04-09
Location : UTM SkuDai
Posts : 308
Points : 318
Humor : senyumlah seikhlas hati kerana senyumanmu itu menawan~

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Fri Aug 07, 2009 2:15 am

hahahaha, aper yang sama ngan kita lak?
ada tuh yang sama ngan hang, awak jew x pasan kowt...
kita pow, nede yg same kowt
avatar
tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Sat Aug 08, 2009 2:29 am

erm...
itu just kajian..
so die mgkn tepat tp tak 100%...
sori menympuk...
hehehehe
avatar
zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Sat Aug 08, 2009 4:09 am

xper zamir....boleh aje... tp, jangan terlalu percaya ngan benda tuh...
kajian x semestinya tepat...sometimes ada juga orang yang taksub kalo tau benda2 nih... hehhehe
avatar
tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Sat Aug 08, 2009 5:31 am

that right...
avatar
zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by den_nell90 on Sat Aug 08, 2009 11:49 am

tqawanie wrote:xper zamir....boleh aje... tp, jangan terlalu percaya ngan benda tuh...
kajian x semestinya tepat...sometimes ada juga orang yang taksub kalo tau benda2 nih... hehhehe

TAKSUB??lol...bnda ni da nama kajian..memg la..x sume org sama...tpmostly akan ada yg sama kan??aku x swoh korg pecaya or taksub,juz tok korg tgk kajian yg dibuat tu ada x persamaan ngn korg..anyway,it juz knowledge..if u wanna accept or not...up to u k??peace! Rolling Eyes

_________________



nO mOrE dOtA....no more HEroEs oF nEwErtH...stdy mode??haha...HOPELESS..
avatar
den_nell90
Administrator
Administrator

Male Birthday : 1990-11-30
Join date : 2009-03-30
Location : kg tradisi..uniten...
Posts : 702
Points : 833
Humor : My cornering skill stil noob??hm....KLAWANG mode needed!!

http://smaklianbatch16.forumotion.net

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Sun Aug 09, 2009 12:26 am

kajian diwat untuk or supaya manusia dpt mencermin diri sendiri...
avatar
zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Mon Aug 10, 2009 1:39 am

den_nell90 wrote:
tqawanie wrote:xper zamir....boleh aje... tp, jangan terlalu percaya ngan benda tuh...
kajian x semestinya tepat...sometimes ada juga orang yang taksub kalo tau benda2 nih... hehhehe

TAKSUB??lol...bnda ni da nama kajian..memg la..x sume org sama...tpmostly akan ada yg sama kan??aku x swoh korg pecaya or taksub,juz tok korg tgk kajian yg dibuat tu ada x persamaan ngn korg..anyway,it juz knowledge..if u wanna accept or not...up to u k??peace! Rolling Eyes


eit nai, ko terasa ke? aku xde niat nak cakap... mmg btol...kajian dibuat...sometimes utk cerminkan diri bak kata zamir... sbb from that baru dier kenal n boleh explore diri sendiri... maybe kalo b4 this dier jenis pendiam jew x ske berkawan... ngok2 ciri2 dier jenis ske berkawan, from that..maybe dier leh berubah... hehehe, jgn terasa yer nai... aku x mksdkan ko... bgos per ko ltk camni... sorry once again
avatar
tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Mon Aug 10, 2009 3:16 am

admin tak amik ati nye tqa....
as admin kn kene neutral...
avatar
zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Mon Aug 10, 2009 4:40 am

hehehe...insya-ALLAH....per2 pown...nai sori kalo ko amek hati yer...
avatar
tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Tue Aug 11, 2009 5:39 am

mane lg wanita di forum nie....
nmpak mcm tqa je yg wujud...
avatar
zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Tue Aug 11, 2009 10:53 pm

wanita len blom nmpk pintu ke forum ni lg kowt zamir...
kene ajak reramai nih... baru best ek... jap2 yang post bg pihak pompuan aku, muni... hehehehe...xper2 lama-lama ramai ler yang join...
avatar
tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by i-nul on Wed Aug 12, 2009 1:39 pm

tqawanie..kte join skali..huhuhu
br nmpk pintu forum nie.. Cool
avatar
i-nul
FRESHIE
FRESHIE

Female Birthday : 1990-05-03
Join date : 2009-04-28
Location : USIM , n9
Posts : 36
Points : 36

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Wed Aug 12, 2009 1:48 pm

hehehe, selamat datang i-nul...
hehehehe.... dah nmpk pintu forum jgn lupe datang selalu...
avatar
tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by fakhri on Wed Aug 12, 2009 2:56 pm

forupn ade pn2 ke???smart x forumnye pn2??
avatar
fakhri
SPAMMER
SPAMMER

Male Birthday : 1990-07-31
Join date : 2009-04-22
Location : engineering campus,USM
Posts : 173
Points : 192

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by MuNiRaH on Wed Aug 12, 2009 6:23 pm

slow2 la zamir..
dowg br nmpk pntu forum nie.. bak kate i-nul la...
huhu~
avatar
MuNiRaH
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-09
Join date : 2009-04-09
Location : UTM SkuDai
Posts : 308
Points : 318
Humor : senyumlah seikhlas hati kerana senyumanmu itu menawan~

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by tqawanie on Wed Aug 12, 2009 7:31 pm

lor fakhri... nak layan perangai ko...sampai esok x abes... ish3
avatar
tqawanie
supporter CREW
supporter CREW

Female Birthday : 1990-07-04
Join date : 2009-08-01
Location : Kuala Lumpur
Posts : 399
Points : 412
Humor : money is not everything....but everything is money...

http://www.tqa.myvbizonline.com

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by zAm on Thu Aug 13, 2009 1:13 am

erm...
ok muni..
pn2 pn pn2 la...
jgn gerbang lak....
avatar
zAm
DOTA player
DOTA player

Male Birthday : 1990-03-17
Join date : 2009-04-16
Location : Taiping
Posts : 523
Points : 535
Humor : iNdAh NyE iDUp dIduniA tp tIdAk SeinDAh mSe MenDaTang

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by fakhri on Thu Aug 13, 2009 9:23 am

gerbang ag bguz kot...bsar dowh gerbang...sng skit nk msk..ko swoh admin wt gerbang..mngkn rmi pmpuan leh msk kot..smart x suggestion ak??
avatar
fakhri
SPAMMER
SPAMMER

Male Birthday : 1990-07-31
Join date : 2009-04-22
Location : engineering campus,USM
Posts : 173
Points : 192

Back to top Go down

bongok nye pae

Post by QUE rizal on Thu Aug 13, 2009 12:58 pm

mmg la xde pn2.....
al-babun ade la............
avatar
QUE rizal
SPAMMER
SPAMMER

Male Birthday : 1991-06-08
Join date : 2009-04-24
Location : key hell d-14
Posts : 235
Points : 281
Humor : tipu dosa mati seksa masuk api neraka....

Back to top Go down

Re: wanita...yg mana diri anda??

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum